Volba povolání

Volba povolání Příběh Eleny se zaměřuje na její cestu za první prací a popisuje možnosti karierního poradenství. Pracovní listy se věnují tvorbě seznamů, které mají potenciál posunout vaši kariéru.  Elena přijela do České republiky studovat vysokou školu. Po ročním...

Silné a slabé stránky

Silné a slabé stránky Příběh Světlany je o hledaní důvěry ve své vlastní schopnosti, která je důležitá pro nalezení práce odpovídající vaší kvalifikaci. Pracovní listy se věnují objevování talentů a sebekoučinku.  Když Světlana přijela před několika lety z Minsku, tak...

Pracovní legislativa

Pracovní legislativa Článek se věnuje pracovní legislativě, typu pracovně právních vztahů a s nimi spojenými právy a povinnostmi. Najdete v něm i vzory jednotlivých typů smluv a dohod. S jakými dohodami a smlouvami se můžete setkat?   Pracovní smlouva je jednou z...

Životopis a pohovor

Životopis a pohovor Příběh Katariny ukazuje, jaké kroky musela udělat k tomu, aby získala práci odpovídající její kvalifikaci a znalostem. Pracovní listy se věnují přípravě na pohovor.   Katarina už střední školy věděla, že se chce stát psycholožkou, a pomáhat lidem...
Propagace a budování brandu

Propagace a budování brandu

Propagace a budování brandu Marija Alejandra buduje svůj vlastní business a vymýšlí strategii, jak se na českém trhu propagovat. Pomocí pracovních listů se můžete zamyslet nad propagací vlastních produktů či služeb. Maria Alejandra se za mlada od své babičky naučila...
Kdo je můj zákazník a co mu nabízím

Kdo je můj zákazník a co mu nabízím

Kdo je můj zákazník a co mu nabízím Příběh Mariny vás zavede do oblasti marketingu, kdy se zamyslíme nad tím, koho a jak oslovovat při prodeji svých služeb či produktů. Pracovní listy se věnují tvorbě marketingových person a produktu. Marina je profesionální grafička....
Podnikání a podnikatelský plán

Podnikání a podnikatelský plán

Podnikání a podnikatelský plán Příběh Fatoumatu se věnuje začátkům podnikání i získávání peněz do začátku. V pracovních listech naleznete otázky týkající se motivace pro podnikání a základní vzor pro podnikatelský plán. Fatoumata pochází z Guinei, odkud se spolu s...

Osobní brand 2.0 a 2.1.

Nastassia Anishchanka si pro vás připravuje dva interaktivní sebepoznávací workshopy, které vám pomohou ujasnit si, jaký je váš osobní brand a jak ho využít pro rozvoj svých projektů či podnikání. Osobní brand 2.0 Snažíte se rozvíjet svůj podnik, ale ještě nemáte...

Timemanagement

Na interaktivním semináři si představíme základní pravidla a nástroje timemanagementu, které nám pomůžou s organizací všedního dne. Mimo jiné si řekneme, proč je důležité odkládat věci na zítra, abychom stíhali žít dnes. Cílem semináře je uvědomit si, jaké máme...